logo    GARANCE Slavičín  Hydraulické a brzdové hadice   Výroba, opravy a prodej hydraulických a brzdových hadic 

OBCHODNÍ PODMÍNKY » Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

 Všeobecné ustanovení

 Daňový doklad je zasílán elektronickou poštou, na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvedl při registraci.Daňový doklad může být také doručen dopravní službou přímo se zbožím nebo Českou poštou. Záruční list je zasílán přímo se zbožím - pokud u daného produktu existuje originální, jinak je záruční list součástí daňového nebo dodacího listu. Osobním převzetím zboží nebo převzetím zboží od dopravce kupující souhlasí s obchodními podmínkami a reklamačním řádem tohoto internetového obchodu.

 

Záruční podmínky 

 Délka záruky v měsících je uvedena u každého zboží na daňovém dokladu nebo dodacím listu. Tato doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus (případně typ) se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení. 

  Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  •  Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba. 

  • Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou - poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem nejlépe ihned při převzetí). 

  • Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému prostředí pro daný výrobek. 

  • Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží. 

  • Pokud se závada projevuje u výrobku ,kde zákazník, používá neoriginálních náhradních dílů nebo spotřebního materiálu. 

  • Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami. 

  • Provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího. 

  • Zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN nebo použitím nestandardního paliva (LPG, benzín atp.) .

  • Zboží bylo poškozeno živly. 

 V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Zboží je kupujícímu zpět zasláno buď na dobírku nebo po zaplacení faktury. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

 Kupující je povinen:

  •  Zboží, dodané prodávajícím, prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží, to je po převzetí zboží od prodávajícího a v případě odeslání zboží, po jeho předání dopravci na dohodnutém místě a není-li místo určeno, po předání zboží prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení 

  • Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nárok z vad zjistitelných při této prohlídce, pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu škody na zboží. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče 

  • Oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborné prohlídce zjistit. 

  • V případě že spolu se zbožím je kupujícímu dodán i záruční list dodaný výrobcem nebo dodavatelem, je tento záruční list nezbytný k reklamaci zboží v záruční době. Bez tohoto záručního listu, nelze zboží v záruční době reklamovat. 

  • V případě zjištění rozdílu v množství nebo druhu dodávaného zboží mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je nutno podat do druhého pracovního dne od zjištění této skutečnosti zprávu prodávajícímu o tomto rozdílu, a to na místo odkud bylo toto zboží expedováno.

  • Vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí škody na zboží, avšak projevily se později, je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení odborné péče. 

  • Zboží zasílané k reklamaci musí být úplné a v originálních obalech - respektive v takových obalech,které maximálně omezí možnost zničení výrobku díky špatnému přepravnímu obalu. (doporučujeme originální,které je přesně tvarované na daný výrobek) Musí být s kompletní dokumentací, doplňky případně softwarem a nesmí být na něm žádné další nálepky nebo popisky atd.. 

  • Dále se řídit právy a povinnostmi uvedenými v reklamačních podmínkách společnosti Ing. Jaroslav Gottfried - GARANCE

ZDVhNTY